آردواز چیست؟
علم مهندسی عمران
وبلاگ تخصصی مهندسی عمران

زیباتر سازی نما
برای زیباتر سازی نمای ساختمان ترکیب سیمان بری برای نما ، کنیتکس برای رنگ رویه سیمانبری ، آرداواز برای زیبایی و حفاظت نما و در نهایت کنیتکس برای رنگ رویه آردواز جلوه زیبایی را برای نمای ساختمان ایجاد می کند.

نفوذ آب
جلوگیری از نفوذ آب همچنین آردواز چتر مناسبی در محافظت انواع نماهای دیگر (آجری، سنگی و…) بوده و سپری در مقابل نفوذ آب -ناشی از برف و باران- از درز پنجره‌های نما به داخل ساختمان می‌باشد.

آلودگی هوا
محافظت نمای بیرونی ساختمان در مقابل کثیف شدن به صورت طبیعی گرد و غبار و آلودگی‌های هوا بر روی نمای ساختمان‌ها می‌نشیند. بارش باران وآب شدن برف نشته بر لبه بالایی ساختمان‌ها با خود جاری شدن رگه‌هایی از مواد تیره و کثیف تیره کردن نما را به همراه خواهد داشت و مسلما پس از تکرار چندین باره این موضوع با نمایی که دیگر مثل سابق دلچسب نیست روبرو خواهید شد. آردواز چتری برای محافظت نمای ساختمان از تجربه این روند بوده و در عین حال به ساختمان جلوه زیبایی می‌بخشد. استفاده از آردواز به عنوان چتر و پوشش محافظ نما به عنوان پوشش ضد آب برای نماهای آجری، حفاظت و دوام زیبایی ساختمان را چندین برابر می‌کند.

آلاچیق و کلبه

ساخت آلاچیق‌های ویلایی و اتاقک‌های کلبه‌ای با آردواز سقف‌های آلاچیق زیبایی برای محیط باز ویلاها، حیاط منازل، محیط‌های گردشگری وتفریحی و… ایجاد نمود که استراحتگاه مناسب و خوش‌نمایی را پدید می‌آورد.






ارسال توسط آرمین آرزومند